Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző


Nyomokban spoilert tartalmazhat! 

Ez a borító tökéletes!
Egyszerűen tökéletes. 
Pont. 
Az első dolog, amit megláttam, ez volt, és attól kezdve képtelen voltam kiverni a fejemből.
Nekem a borító eladta ezt a könyvet. 
Miután elolvastam a fülszöveget, még kíváncsibb lettem. Nem volt egyszerű beszerezni. Nem is tudtam megvenni csak eBookban. Sebaj, a lényeg, hogy megvan. (Azért jól mutatna a polcomon egy igazi könyv is... ;P)

A történet pedig... 
Ámulatba ejtett. Elvarázsolt. 
Annyira jó érzés, hogy magyar író tollából is olvashatunk ilyen csodás mesevilágot. Mert ez nekem az volt. Egy mesés fantasy történet különleges szereplőkkel. Annyi minden történt benne. Igazi hullámvasút volt, ha arra gondolok, hogy egyszer fent, máskor pedig lent éreztem magam. Amit kicsit sajnálok, és most spoileres leszek, az, hogy végeredményben szomorú vagyok. Olyan happy end-et kaptam, ami mégsem happy end, de valahogy mégis az.

Az egész történet egy izgalmas, meglepetésekkel teli kaland volt, ahol a fiatal fiúból felnőtt, harcos, majd igazi vezér vált.
Aztán hirtelen eltörött valami... és én most sem tudom, hogy higgyek-e annak, amit láttam, vagy bízzak abban, amit nem. Hiszen a könyv is bebizonyította, hogy nem mindig arra vezetett az út, amerre én gondoltam, hogy tartok.

Meglepő volt, néha szívfacsaró, kicsit tragikus, mégis szeretni való.
Szerettem a könyvet. Szeretnék egy folytatást is... ;)

Bogár Erikának sikerült egy olyan világot alkotni, ami hírből sem hasonlít semmi másra. Ami tele van csodával és izgalommal. Harccal a túlélésért, Tulliáért, egymásért. Vággyal az elismerésre, a szeretetre, az elfogadásra. És hittel. Hittel a jóban. A győzelemben. A bajtársiasságban. Önmagunkban.

Nagyon akartam hinni, hogy ennek a mesének is jó vége lesz. Nagyon akartam, hogy megkapják a megérdemelt békét és boldogságot. Nagyon akartam.
Köszönöm ezt a könyvet. Sikerült elérni, hogy egyszerre legyek boldog és szomorú. Van, amit nem lehet szavakba önteni.

Egyszer nagyon szeretnék egy folytatást, hogy megtudjam, kire milyen sors vár, máskor félek, ha megkapom, kipukkan az a színes buborék, ami még tartja bennem a reményt.
A reményt, hogy ez még nem a vég...

Én és a könyv 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül