Becca Prior: Festett testek (Four)

könyvborító


Szóval, hogy korrekt legyek, most szólok, csak saját felelősségre menj tovább, mert spoiler nélkül nem fog menni. Tuti, hogy nem. A felelősség innentől a tiéd!

Hát nem is tudom, hogy hol kezdjem.

Talán ott, hogy sajnálom.

Sajnálom, hogy Becca ennyire sokat akart adni. Ismerjük szerencsétlen szarka esetét, ugye?

Too much… 

Értem én a koncepciót, és valóban rohadt nagy durranás volt a négyesünk köré építeni az egész sztorit. És tényleg odabasz az a jelenet! Tényleg!

De kérdem én, miért kellett tele aggatni a sztorit feleslegesen túlzó kitérőkkel? Miért kellett Tarzant is ennyire belevonni a játékba? Nem bántam, hogy ott volt, hogy húzta kicsit az agyukat, de ennek így csak az lett a vége, hogy elmondhatom, hogy mindenki kefélt fűvel-fával, mindenki mindenkivel, és mire az izgalom a tetőfokára hágott, már nem akartam mást, csak túlesni a dolgon és menni tovább.
Meg lehetett volna csinálni jobban vagy másképp is. Persze bántás nélkül mondom mindezt, hisz jelentős rajongótáborral büszkélkedhet az író és a sorozat is. A szereplőket én is nagyon szeretem! De ez a könyv nem az én történetemet mondta el.

Azt tudtam, hogy egyértelműen a szex köré fog épülni az egész. És valóban semmi mást nem is csináltak azon kívül, de hogy még egy lapáttal rátegyünk az egyébként is túltekert történetre, még siklasszuk ki mind a két kiscsajszi életét. És ha már, akkor legyen durva és véres, és kábult és mély depressziós, amiből persze a végén pikk-pakk megvilágosodik mindkét gyerek és rohan a segítségért, hogy boldog befejezést kaphassunk. Hát, ha ez hivatott volna arra, hogy mégis valami ellensúlyt adjon a rengeteg forró résznek, akkor arra jó volt. Egyébként feleslegesen sok és valószerűtlen.
Nekem bőven elég és a történetet tökéletesen kiegészítő lett volna az egyikük depressziója, amit így kicsit jobban ki is lehetett volna dolgozni. Érthetőbbé és megérthetőbbé lehetett volna tenni.
A négyest is jobban tudtam volna élvezni, ha a felvezetés inkább az idegeimet borzolja és az készít ki, hogy mikor történik már végre bármi, mint így, hogy folyton történt valami és persze rendszerint keféltek. (Momoa hasonmásunk, bár kétségkívül örültem a „látványnak”, még mindig úgy érzem, hogy túltolta…) Elegem lett a szexből, mire izgalomba kellett volna jönnöm… ez jelen esetben sajnos gáz.

Jó volt az elgondolás, jó lett volna a történet is. A párcserés támadás adta is, amit vártam vagy reméltem tőle. Én azonban most a fiúkra inkább a második és harmadik könyvből akarok emlékezni. A lányok pedig… Ez van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok