Tiffany Reisz: A kastély


Nos, abba ne menjünk bele, hogy mennyire vártam ezt a könyvet. Teljesen egyértelmű. Rohadtul vártam, jobban, mint a messiást!!

Már az is fájdalmas, volt, hogy négy napot várjak az olvasással, de tudtam, hogy ma egy teljes napom lesz és nem akartam letenni a könyvet. Nincs az az isten!

"Árulj el nekem egy olyan titkot, amit még soha senkinek nem mondtál el!"

Minden kibaszott betűért megérte!!
Tiffany Reisz egy kibaszott isten áldotta tehetség!
Szilágyiné Márton Andrea is egy kibaszott isten áldotta tehetség!
Kingsley Edge is egy kibaszott isten áldotta tehetség!
Még Madame is egy kibaszott isten áldotta tehetség!

Hiányoztál King! *-*

Ez a könyv tökéletes volt. Ennyi.

Mocskos volt, fájdalmas volt, ellenállhatatlan volt, forró volt és csavaros, úgy vonzott, mintha az életem függött volna tőle. Egyetlen célja volt, hogy megtörjön. Hogy fájjon, hogy oda láncoljon, hogy menekülni akarj, de képtelen legyél rá. Hogy kívánd, hogy vége legyen. Meg akarta törni a tested és a lelked. ...és sikerült neki. King-ét is, az enyémet is. 
Óh, a fiatal Kingsley! Én továbbra is szerelmes vagyok Kingsley Edge-be! ^^ Kell, akarom, most! ♥♥♥
Bár érezhető, hogy nem ez a legvadabb és legerősebb történet a sorozatból, de szerintem éppen elég ahhoz, hogy megkapjuk azt, ami már évek óta annyira hiányzott belőlük! *-* Egyébként is, azt semmi nem múlhatja felül, amikor King és Søren együtt csinál valamit. Bármit. ♥
Minden betűtért hálás vagyok! 
Minden csavarért, minden izgalomért és meglepésért, a titkokért és a megfejtésekért...
Köszönöm Insomnia, hogy elhoztátok nekem ezt a történetet! Nem tudok, ennél többet mondani. Boldog vagyok!



Miért nem kaphattuk meg a hiányzó részeket...?! Mérhetetlenül boldog és kimondhatatlanul szomorú vagyok. Megkaptam egy olyan történetet, amiért a lelkem is eladnám. De ezzel együtt azt is megkaptam, amit nem kaphattam meg. Ami hiányzik. Három részt ugrottunk át, és a könyv végén bizony volt olyan rész, ami az arcomba tolta ezt a hiányt... :( Mérhetetlen űr tátong azon a helyen... Mégis, semmiért nem adnám ezt a részt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül