Erin Watt: Papír hercegnő


A 96. oldalon jártam, amikor minden gátlásomat mellőzve, élvezkedve kezdtem figyelni, ahogy ez az elkényeztetett gazdag csemete, ez a cuki seggfej a magabiztos eltökéltségével ellenáll a kísértésnek és küzd, mert ő nem hagyja, hogy egy jöttment senki egy sztriptízbárból beédesgesse magát a családjába. ... már alig vártam, hogy megtörjön!! XD

"Sokkal szexibb, mint amennyire egy ekkora parasztnak joga van annak lenni."

Aztán csak olvastam és olvastam, és lassan, de biztosan kezdett összetörni az a fene nagy seggfejállarc a mi drága Reed-ünk arcán. Aztán történt valami... Rohadt kíváncsi vagyok, hogy mi a fenét művelt az a hülye kurva! Mert most baromi boldog vagyok, hogy úgy kezdtem el olvasni a könyvet, hogy bizony a polcon vár a következő két rész is!

A könyv magával ragadott. Élveztem, izgultam, örültem és vártam minden apró morzsát az életükből. Tipikus sulis környezet, tipikus gazdag csemeték, nehéz múlt, kivételes jelen és bizonytalan jövő. Igazából pont olyan volt, mint amilyet vártam, de mégsem volt átlagos. Ezek a fiúk belopták magukat a szívembe, és biztos helyet bérelnek ott. Mindegyikük, kivétel nélkül!

Persze most Reed-ért és Ella-ért aggódhatom továbbra is, de ha a kezem közé kaparintom azt a ribancot, abban nem lesz köszönet!!! Várj csak drágaságom, mert jövök, és ne akard, hogy utolérjelek, mert olyan sátáni kacajt, ami belőlem fog kitörni, amikor szorul a nyakadon a hurok még biztosan nem hallottál!!


"Amit most érzek, az… Teljesen felemészt. Forró, fájdalmas és erős. Mindenhol ott van bennem: túlcsordul a szívemen és a vérrel együtt kering bennem."

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás