Erin Watt: Megtört herceg


Nos, egy dolog biztos.
Ez a könyv többször forgatta meg a világomat, mint az elmúlt időszakban bármelyik másik. És nem mindig jó értelemben... ;P

A sztori szuper. Igazából végig alig vártam, hogy kiderüljön, vajon mi lesz a következő lépés. A fiúk persze ellenállhatatlanok! *-*
Az a ribanc továbbra is gyűlöletem tárgya, bár azért most érzek némi kielégülést, de azért várjuk ki a végét....

A könyv szenzációs. Egy dolog zavart csupán. Nem Rubin Pöttyös. Igazából azért is tartott ennyi ideig az olvasás, mert nem egészen azt kaptam, amit szerettem volna. Mindig olyan könyvet veszek le a polcról, ami az aktuális hangulatomnak megfelel. Most szerettem volna valami szórakoztató, izgalmas, nagyonjópasis és felnőtt könyvet olvasni. Olyat, ami megnevettet, lenyűgöz, tud újat adni a történetével és eléggé forró, hogy szégyenkezzek a buszon a gondolataim miatt... Azt kell mondjam, hogy az utolsó szempontot leszámítva, minden stimmelt. Viszont most nekem hiányzott az a bizonyos plusz tizennyolc... Nem is értem... Bár nyilván nem lehet sima YA könyvként kezelni, mert egy icipicit több van benne, de a felnőtt kategóriához viszont icipicit meg kevés. A végére összebarátkoztunk, de néhol hiányzott a szex, na... Nem ugyanaz beszélni róla, és csinálni...

Még szerencse, hogy a történet, a stílusa és a szereplők egyébként levettek a lábamról.
Saját kategóriájában mindenképpen előkelő helyet foglal el!
A Royal fiúk imádniválóak! Mind az öten! :))) ❤️ 
A történet cuki, szerethető, izgalmas, édes és megmentésre váró pasikkal... ^^
...és persze megint sikerült úgy befejezni, hogy azonnal folytatni akard a következővel! XDD



Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás