Sierra Simone: A pap




Ahh..... O_O
.
.
.
.
Hogy lehet valami egyszerre mérhetetlenül mocskos és végtelenül kedves???
Ez a könyv annyira szélsőséges és mégis tökéletesen megértő és elfogadó volt.

Meglepett. Őszintén szólva nagyon is meglepett Tyler, vagyis Bell atya modern és hétköznapi felfogása, kissé vad énje és olykor meglehetősen szabad szája... de cseppet sem bántam ! :D
Még nagyobb meglepés volt Poppy. Ez a csaj totálisan megdöbbentő! Imádtam! ^^

Ez a könyv a totálisan megdöbbentő. De én minden sort imádtam. Egyszerűen nem tudtam letenni. Annyira jó volt a történet, a problémák, a vívódások, a perzselő valóság... Egy dolog bizonyos, ez a történet keményen plusz tizennyolcas. Simán elférne a borítón az a bizonyos karika!

Nem tudom Sierra Simone hogy csinálta, de sikerült neki. Ez egyszerre felkavaróan mocskos és megdöbbentően romantikus. Tudom, hihetetlen, de így igaz. Kétségtelen, hogy tabu témát boncolgatunk, de ahogy elkezdtem olvasni, ez a dolog volt az első, amit elfelejtettem. Olyan oldalát mutatta meg egy pap szerelembe esésének, amit sosem gondoltam volna magamtól, de boldog vagyok, hogy megmutatta nekem.
Éreztem Bell atya mérhetetlen belső harcát, és mellette a vágyat, ami űzi, hajtja Poppy felé. És éreztem a nő ellenállhatatlan vonzalmát, ami szinte hajszolja a férfi ölelésébe. Döbbenetes volt olvasni azt a belső vívódást, amin Tyler keresztülment. Belegondolni abba, hogy ez valakivel megtörténik. Hogy bűnnek érzi, pedig nem az. Sosem kellene annak lennie. Hogy árulásnak érzi, hogy döntésre kényszerül, pedig nem lehetne arra kényszeríteni. Hogy ő képtelen választani, mert nem is lehet választani. Éreztem a kínt. Éreztem a gyötrelmet, ami kettészakította. Aztán éreztem Poppy őrlődését és legmélyebb fájdalmát, a saját döntése súlya alatt.

Ez a történet megdöbbentő, provokatív és perzselő. Magához láncolt és hamuvá égetett. És én ennek a lángnak minden forró érintését élveztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül