Ella Maise: Imádlak, Jason Thorn


Ez egy igazán édes, cukormázas, habos limonádé volt. De tényleg. Édesek voltak, szerethetőek voltak, cukik voltak.
A történet nagyon élvezhető volt, izgalmas, érdekes, szenvedélyes és különleges.

De, ami az erotikus szálat illeti... nem tudom, hogy az én ízlésem miatt, vagy valami más lehet az oka, de a szex jelenetek nekem kicsit átmentek paródiába. Én szeretem, ha valaki beszél. Szeretem, ha mocskos a szája. De jelen esetben ez kicsit too much volt. Bocs. De ahelyett, hogy élveztem volna inkább megdöbbentem és sokszor a fejem fogtam, hogy ezt most miért?? Persze voltak jó részek, de már az elején derékba törte a hozzáállásomat egy két túltolt párbeszéd esemény közben. Utána már igazából mindegy volt.

De nem panaszkodom. A sztori tényleg tetszett, Jason és Olive rettentően cukik voltak, de a szex jelen esetben nem hiányzott volna.

_"- Köszönjük, ennyi volt!"_

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás