Ashley Carrigan: Suttogó-völgy


"Nem tudom, hogy csinálja, hogy egyszerre úriember, ugyanakkor rebellis kalandor. Ha férfi lennék, én is ilyen akarnék lenni."

Oh, ez egy igazi, kedves, édes, rózsaszín, de mégis szenvedélyes, kellően perzselő és izgalmas történet volt. Nagyon szerethetőek voltak.
Imádtam, hogy nem volt túlságosan cukormázas sem, de mégis megmelengette a lelkem. Élethű volt, pimasz és ellenállhatatlan. :D

"Francis vad, energikus, nyers, mégis vérforralóan gyengéd volt."

Nincs mese, én is az Imádjuk Francist Klub tagja lettem! ^^ ❤️
És természetesen ne feledkezzünk meg Cathyről sem.

"Ha a gyanúm beigazolódik, megnézheti magát, mert megismeri, milyen vagyok, amikor megfeledkezem az úri modorról."

Imádom a csajt! XD

Korhű volt. A történetet és a szöveget egyaránt élveztem.
Meglepő volt az írónőtől az Árnyjátékos után! XD De tesztet.
Mosolyt csalt az arcomra! Köszönöm az élményt!
És ez a borító, valami gyönyörűséges!! *-*

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül