Alwyn Hamilton: A homok leánya


Ez a borító nagyon szép! Rögtön megszettem, mikor megláttam. A fülszöveg is izgalmasnak ígérkezett, így nem is volt kérdés, hogy megvegyem-e. Bár, mint a könyveim fele, ő is arra a sorsra jutott, hogy várnia kellett a sorára (sajnos jóval lassabban olvasok, mint ahogy vásárolok :/ ), de most elérkezett az ideje és úgy érzem, a legjobbkor vettem le a polcról! ;P

Érdekes volt. Picit nekem nehéz volt belerázódni a szövegezésbe. De miután sikerült, igazán tudtam élvezni a történetet.
Izgalmas volt. Kalandos. Igazán kalandos. És végülis kíváncsivá tett, hogy mi jön ezután.
Olyan világ volt ez, amivel még nem találkoztam. És izgalmas volt felfedezni. Kíváncsivá tett.
Nem éreztem eget - földet megrengető történetnek, de a végére egész belejöttem, és most azért sajnálom kicsit, hogy nem tudom még folytatni. XD

Picit kusza volt az első kb. harmada a könyvnek. De aztán hamar kiderült, hogy merre is tartunk. Jin természetesen elrabolta a szívemet. Mint ahogy egyébként utána szépen sorban mindenki! ^^
Bahi története nem igazán esett jól, de, ha így kellett lennie, nem tehetek semmit...
Mindent egybe véve, egy izgalmas, kalandos és szórakoztató történetet kaptam. Számomra új világba vitt, nem jártam még a sivatagban :). Különleges volt elképzelni mindent. ;)
Felkeltette a kíváncsiságom a következő könyvre. Bár picit talán többet reméltem a történettől, de élveztem és örülök, hogy elolvastam. Majd kiderül, hogy mit tud adni a Kékszemű Bandita és Jin története a következő részben. ;)

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás