Karen Hawkins: Olthatatlan ​szenvedély



Nagyon megszerettem a sorozatot! :D

Valóságos hajtóvadászatot tartottak a "kis" vörös után.
...és ami közben történt... Oh, egek... Egy hajóskapitány! Egy minden ízében hajóskapitány... 
Hhh.... *-*❤️ William Hurst kapitány... 
Izgalmas volt, perzselően szenvedélyes és szórakoztató. Számtalanszor kacagtam hangosan. Néha bosszankodva fordultam el a könyvtől, mert mégse égessük már oda az ebédet.... Számomra tökéletes történelmi romantika volt. Pont eléggé pikáns, épp eléggé szórakoztató és annyira izgalmas, hogy ne akarjam letenni! Az írónő stílusát pedig már az első részben is imádtam.
Tökéletes vasárnap volt. Milyen kár, hogy nem pihen a polcon a következő rész... Hhh... ^^

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás