Baráth Viktória: A főnök



SPOILEVESZÉLY!!

Ez most nem történt meg. Nem. Történt. Meg.

A pasi egy igazi, kemény, durva és hatalmas seggfej.
Imádtam!
A történet izgalmas, veszélyes és szenvedélyes.
Imádtam!
A pasi akaratos, kíméletlen, durva és ellenállhatatlan.
Imádtam!
A történet sötét, félelmetes és vibráló.
Imádtam!

Le se tudtam tenni a könyvet!!! Szó szerint! Egyáltalán!

Sikerült elérnie, hogy el se tudjak szakadni tőle. Remegve vártam a következő oldalt.

Féltem, szerettem, izgultam, reméltem, örültem, dühös voltam és még nagyon sok minden más is...
Aztán egyszer csak pukk... oda lett a buborék. A szívem meg megállt. És úgy maradt.

"Szenvedélyes, mocskos és alvilági"? Maximálisan!

A pasi durván seggfej.
A történet brutálisan jó.
Csak erre vágytam.
Megkaptam.
Visszavették.
Mégis imádom.
Haragszom.
Picit.
...de imádom!

Annyi mindent akartam mondani, most mégis... egyszerűen képtelen vagyok bármire.

"Igen, megváltoztam."

Ennek a történetnek még nincs vége... nem lehet... nem opció!

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás