Abby Winter Treasure ​– Érezni akarlak



Na, ismét köszönjük a szerintem határozottan jól sikerült borítót! ^^ Imádom!

Jó volt ez a könyv. :)
Bár nem egészen olyan, mint amire számítottam, vagy mint, amit vártam tőle.

Hogy is mondjam el...? Megvolt a pasi és megvolt a nő. Megvolt a rockbanda, koncert, turné... Megvolt a bonyodalom és a kellő mennyiségű küzdés és félreértés is. :D
Szexből sem volt hiány, azt meg kell hagyni. XD
Az amit mégsem kaptam meg, az....

Egy kemény, határozottan férfias rocker történetét vártam, aki pimasz, makacs, rohadt szexi és perzselően szenvedélyes. És mindent megtesz, hogy meghódítsa a nőt.
Amit kaptam, az egy cuki csajszi, aki nem akarja hinni, de hagyja, hogy egy kemény, határozottan férfias rocker, aki pimasz, makacs, rohadt szexi és perzselően szenvedélyes, meghódítsa őt.

Megkaptam, amit szeretek egy könyvben. Sokat mosolyogtam, izgultam is értük. Édesek voltak és nagyon szerelmesek...

Az itt izzó parázs felmelegített ugyan, de nem égetett meg. Ez a könyv nem Brad története volt, hanem Anné. Ennyi pusztán a különbség. :D Máshogy ezt nem tudom elmondani ;P
Köszönöm.

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül