Vi Keeland · Penelope Ward: Nagyképű ​öltönyös




Huh... Kövezzetek meg, de én imádom ezt a stílust! XD
Szórakoztat, megnevettem, magához láncol!
Imádtam Soraya-t! A stílusát, a szövegét, az öltözködését, a lényét...
Morgan pedig... Morgan nem volt egészen olyan, mint vártam. Kedves volt. Őszinte. Megsebzett. Erős. Kibaszottul Férfias. Határozott.
 ...és kedves, előzékeny, udvarias, romantikus rosszfiú...
Egy kicsit szerettem volna néha, ha egy icipicit rosszabb, mint amilyen... De a történet valóban nem kívánta ezt tőle. Szeretem őt. Nem is tudnám nem szeretni.
Genevive pedig... hát ha nem volna büntetendő a súlyos testi sertés...
Jó mindegy is... A sztori nagyon jó volt, élvezhető, szórakoztató! Néha kicsit érzelmesebb, mint ahogy én kívántam, de ez most erre rendeltetett. :D

Köszönöm az élményt! ^^

Itt minden más.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül