J. R. Ward: Halhatatlan szerető



Háhá! Köszi, ez jó volt :D

John nekem az elejétől kicsit kilógott a sorból... De lássuk be, volt rá oka :P

A Halhatatlan szeretőben is sokáig küzdöttem vele, hogy hova is tegyem őt. Tényleg hosszú és rögös utat járt be a szívemig, de bizton állíthatom, hogy odaért! :D

"Vannak dolgok, amelyek előre meg vannak írva - néha azonban csak többszöri próbálkozás után tudjuk megvalósítani őket."

Végül meghódított teljesen és visszavonhatatlanul.
Bár a könyv elején inkább Darius vett le a lábamról... (Megjegyzem ez az érzés semmit nem változott XD) Emellett viszont eltörpült John...
A történet izgalmas volt, lenyűgöző és kalandos! Imádtam. Meg az is jól esett, hogy kicsit hosszan olvastam. Jó volt velük lenni. És a boldog befejezés most mindent magával hozott! ;) John révbe ért, a szívemben is és az életében is. Xhax élete egyenesbe jött és boldog. Thor jó úton halad, Payne pedig... Alig várom, hogy folytassam a történetét! És igen... Szerelmes vagyok Dariusba... ^^❤️
John, ő... Őt egész másképp szeretem. Olyan, mintha a fiam lenne. A fiam, akire mérhetetlenül büszke vagyok! *-*

"- Tudni akarod, hogy vagyok? Kibaszottul eltökélten, hát így. Te és én ma mérföldkőhöz érkeztünk."

(Még több infó rólam és a könyvről itt.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül