J. R. Ward: Beavatás




Nos, rendhagyó értékelés következik.
Azt hiszem, életemben másodszor, vagy talán harmadszor fordul elő, hogy már olvasás közben leírom, amit gondolok. De ez most valahogy jött magától. Annyira sokszínű és sokféle volt ez a könyv! :D Nagyon sok részből lett végül egy egész! Egy dolog biztos. Óriási meglepetés volt. Hatalmas. Csodás. Meglepetés. ^^

"A véremben tombol a háború"



:D
Nalla, Bella és Zsadist története mesés volt! Imádtam!
Persze picit fájdalmas, picit összetört, picit boldog és végül picit lélekemelő is.
Nalla még nagyon sokszor fogja elrabolni a szívemet. De őszintén szólva már alig várom XDD
A történet tökéletes volt. És örülök, hogy ezt is megkaptuk az írónőtől. ❤️

.

Őszinte leszek... kicsit féltem ettől a résztől... arra számítottam, hogy majd valami "száraz", felsorolásjellegű, nem is tudom, valamit kapok. De nem.
Igazából, ez rohadt jó!! XDD
Még csak Wrath részét olvastam el, de nagyon tetszik! A stílusa, az információk, amiket kapok, egyszóval, abszolút pozitív csalódás volt!
Én meg majdnem elhalasztottam a könyvet későbbre... már megint hülye voltál Edit... Szóval, most bocsi mennem kell, fontos olvasni valóm van! ^^
Na pá ;P

Most, hogy túl vagyok az írónő könyvhöz írt megjegyzésein, azt kell mondjam, nagyon jól esett Wrath és Beth történetébe megint egy kicsit belelátni. Az már kicsit fura volt, hogy abba is betekintést nyertem, hogy hogyan is született meg a FTT világa. Mi volt az írónő fejében és életében... Érdekes. Eddig sosem gondolkoztam azon, hogyan is születik a csoda.... XD

.

Ó, Zsadist. Hhh... Zsadist ❤️

.

Jaj, ez tök jó volt. Beszélgetni, vicceskedni mindenkivel kicsit... Fülig ér a szám! :D
Bár a következő rész kicsit ijesztő. Nem tudom, hogy akarom - e...
ÍRÓKNAK
Én olvasó vagyok... akarom én ezt? O_o


Hát igen. Nem meglepő, hogy ez a rész nem lesz a kedvencem. Az, hogy hogyan kell kiadni egy könyvet, az nem mondanám, hogy érdeklődésem középpontjában lenne...

.

Jaj, a "kimaradt" részek és ez az üzenőfalas sztori is rohadt jó volt. Előbbi igazán izgalmas és sok infót is rejtett... Utóbbi nagyon szórakoztató, vicces, barátságos és olyan melegséges... Harcosokhoz képest mindenképpen! XD
És aztán a fordított interjú, ami végülis nem is sikerült igazán.... XD

.

Wellsie... ❤️

.

Ohhh, Rehvenge.... Grrr... *-*

.

"A család ott van, ahol rátalalsz."

(Még több infó rólam és a könyvről itt.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül