J. R. Ward: Feloldozott szerető



Cselekményleírást tartalmaz!!!

Hűű...
Ez nagyon szórakoztató volt! :D
Jane egyszerűen lenyűgöző! Imádtam, hogy sose hagyta magát. Keményen odaszólt, ha arra volt szükség. A csipkelődések és beszólogatások mindig megnevettettek. XD

Szórakoztató, izgalmas, sokszínű és szenvedélyes volt egyszerre.

Perzselt a levegő. Annyira imádtam, ahogy imádták egymást!
Szeretem a talpra esett nőket ;)
És Jane az volt a javából!

És Vishous... Oh. Vishous! *-*❤️

"Remek! Egy biszexuális, férfi domina vámpír, aki embereket rabol. Istenem, számtalan ok szólt az ellen, hogy úgy érezzen iránta, ahogy most."

Imádniváló, érzéki és érzékeny, vad és erős. Túl erős. Különleges. Uralkodó. És akartam minden porcikáját... ^^
Mit beszélek... Akarommm! Awwwhh ❤️

"– Annyira és olyan sokáig foglak szeretni, hogy meggyőződj róla, nem létezhet olyan földi hatalom, amely képes volt lehetővé tenni, hogy mi találkozzunk."

Már rég túl vagyok a választás kényszerén. Inkább költözzünk össze egy jó nagy házban mind... tudok is egyet :))))

Ahh... Szerelmes vagyok ❤️


"Enyém!"

(Még több infó rólam és a könyvről itt.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül