J. R. Ward: Életre ​keltett szerető



Az, hogy a könyvet nehezen tudtam letenni, az meglehetősen gyenge kifejezés arra, ami a valóságban történt.

"... sokkal jobb elveszetten szabadnak lenni, mint  mások által egy társadalmi skatulyába zárva."

Jézus istenem, Butch!
Egyik ámulatból esem a másikba.

Na most aztán tényleg nagyon sok minden történt!
Nagyon, nagyon sok minden.

Hihetetlenül jó volt. Csak úgy pörögtek az események! Naaaagyon sok minden kiderült!

És Butch. Jajistenem! Nem is tudom megmondani, hogy mikor lett a tökéletesen szürke, hétköznapi és picit szánalmas zsaruból egy kétméteres, veszélyes, pusztító félisten... *-*

"Hadd mutassam meg neked, milyen a tökéletesség!"

Sokáig nem igazán tudtam őt hova tenni. Nagyon sokáig.
És bár baromi kíváncsi voltam, mégis hogy fog beteljesedni az ő és egy évszázadokig mellőzött vámpírnő szerelme, féltem kicsit a történettől.
Én hülye!
Hisz már a negyedik volt a sorban az övék.
Ha eddig nem sikerült, most megtanultam, hogy várjam a váratlant. Mert amire számíthatok, az a meglepetés, az izgalom, a tűz, a szenvedély és bármi, ami még csak eszembe sem jutna... :)))

NagyOoon élveztem!
Köszönöm Butch, köszönöm Marissa. Köszönöm Testvérek...
❤️

Hajnali 02:17
Van még kérdés?
XD

(Még több infó rólam és a könyvről itt.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás