Gena Showalter: Éjsötét titkok

Nagyon vártalak, és nagyon örülök, hogy itt vagy!! És nagyon nem akartam, hogy ennek a történetnek vége legyen!!! Basszus!! Annyira jó volt!!! *-*

Amun, te egyszerűen tökéletes vagy!!! Uh.... sírni akarok, mert nem vagy itt.... ♥




Érzékelés... *-* :

Ááááá….. hát lehet ezt még fokozni?! *-* ♥

Ez aztán egy szédületes utazás volt! Egyik szerelemből esek a másikba! 

Én akarom ennek a harcosnak minden porcikáját! És tudjátok, mit? Haidee-ét is! Annyira jók voltak együtt! Szédületes volt, izgalmas volt, észveszejtő és letehetetlen! Magával ragadott az egész! Úgy, ahogy volt! Megőrültem értük! Viccesek voltak, szenvedélyesek voltak, őrültek voltak!

Ez az utazás maga volt a megérdemelt megváltás. 

Pörgős volt és izgalmas, szenvedélyes és forró, fordulatos, tele meglepetéssel és komolyan mondom én csodálkoztam a legjobban, amikor a végén még majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet… Hát az már biztos, hogy széles skálán megmozgatta az kis lelkemet…

…és ez a pasi! *-* Jajistenem, nem is tudom, mit kezdenék vele… Elképzelésem sincs! *-*

+1 ♥ természetesen
Elrabolta szívem és lelkem… nincs értelme Titkolni… XD

...és a mi túlságosan is rövid közös életünk részletei itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül