Gena Showalter: Éjsötét szenvedély

Ó, hát itt a következő!!

Aeron, drága! *-* Hát sikerült jó kis kacifántos kalamajkába keveredned!! De imádtam minden percét! Annyira imádtam...


Molyos értékelésem:

Jaj, ez de jó volt!! Annyira imádtam!

Aeron…. Most komolyan….. Repíts el engem is…. Bárhová… ❤

Ez a rész is fergeteges volt, de nem csak fergeteges, hanem őrült, bolond, cuki, végzetes, viharos, szenvedélyes, magával ragadó. Feldobott, megpörgetett, felrázott és szédítő viharral söpört végig rajtam… XD

Számtalan új fejlemény! Gideon, el sem hiszem mi történt…. alig várom, hogy sorra kerüljön…
Paris! Ez annyira őrült tombolás lesz, hogy ki sem bírom várni… Kronosz, Rea, Sienna, Galen, Légió, Lucifer, Baden, Strider, William, Torin, Cameo, Amun,…. Mi lesz még itt??

És Aeron… Ó ez a pasi… ahogy ez a pasi csinálja…. ahogy elképzelni… ahogy hozzáér… ahogy elszabadul….. elszabadul minden…. az erő, a szenvedély, a vágy, elszabadul Aeron…. Könyvmolyok háreme, mi? Lassan bővíteni kell, mert nem férünk el….

És a vége…. hát még majdnem elérzékenyültem…! Annyi minden fog itt történni…. nem is tudom, hogy kit akarnék olvasni legközelebb…. mindenkit! Most!

Közös életünk részletei itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás