Gena Showalter: Éjsötét csók

Az én drága barátnőm kedvenc része! :D

Volt is elvárásom!! :P

Meg kell mondjam, nagyon szerettem, de azt is éreztem, hogy nem ő lesz az én legkedvencebb kedvencem a sorozatból, nekem Lucien túl jófiú!! XDD

Bár mostanra - túl a 7. részen - azt is nagyon jól tudom, hogy baromi nehéz volna választani!! Úgyhogy nem is akarok!!! :)))
Mindenki kell!!! XDD


Értékelés a molyról:

Hát igen. A Halál démonával egy testen osztozni meglehetősen izgalmas, erős, félelmetes és vonzó, na meg picit szívás is…. 

Lucien…..a megsebzett, hideg és érzéketlen….

Anja….a szókimondó, szemtelen, szenvedélyes és ellenállhatatlan…. Maga a Fejetlenség (kis)Istennője!

Ők ketten egy tornádó erejével söpörtek végig a könyvön!! Fura, mert elég sok huzavona volt a könyvben, mégsem éreztem sem döntésképtelennek, sem gyengének egyiküket sem. Mindketten erős egyéniségek, határozottak, akik tudják, mit akarnak (többnyire a másikat). És ezzel az erővel segítik egymást, persze úgy, hogy közben erősek és függetlenek magadnak.

Izgalmas volt, vicces, kalandos és szenvedélyes! Nem a szexé volt a főszerep (azért a legfontosabb mellékszerepet megkapta ;P), hanem a vonzódásé! Izgalmas helyek, féktelen kalandok, különleges átkok és béklyók. Tetszett. Az viszont picit zavart hogy több szereplő is időnként hirtelen saját fejezetet kapott, és ezzel kizökkentett a folyó történetből. Hirtelen egy teljesen másik szálon futott a történet….. De lehet, hogy ez csak engem zavart most…. :) és inkább a dolog váratlansága volt zavaró…

Érdekes előzményeket kaptunk Reyes és Paris történetéhez is! ;)
Szóval? Ki lesz a következő???

További részletek itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás