Elle Kennedy: The Score – A pont

Jaj istenem, hogy én mennyire vártam ezt a könyvet... Hmm.... *-*
Nagyon-nagyon... és amikor végre itt volt!!! Ismét egy csodás borító, és egy ígéretes sztori! :))

...hát azt kell mondjam, még mindig imádom ezt a sorozatot, sőt egyre jobban imádom ezt a sorozatot és ezt az írót és mindent, ami Off-Campus!!! ^^ ❤




Ez a könyv brutál jó volt, imádtam! Imádom ezt a stílust, ezt a közeget, szeretem, ahogy megnevettet és szórakoztat és ahogy perzselően szenvedélyes is egyszerre!!! Nem tudják elég gyorsan hozni a következőt, ez teljesen biztos! *-*

Molyos értékelésem:

O. M. G. 
Tökéletes! 
Ó, Winston, akarok egy saját Winstont! *-* 
Sőt akarok egy saját Winston és Dean párost!

Ez veszettül jó volt! Őrülten jó volt a humora, a szövege, a storyja! Minden őrülten jó volt!

Rengeteget nevettem, sőt rengeteget röhögtem! És O. M. F. G.!!
Ez a pasi meg a farka…. Grrrrr…. és tessék! Megint egy pasi, aki tökéletesen sexmániás, de annyira jól csinálja, hogy nem tudod megunni! Sosem fogom megunni!

Hárem +1 ♥ 

Veszettül jóképű, tökéletesen izmos, észbontóan vicces és ellenállhatatlan!! És Dean és Allie együtt olyan döbbenetesen hihetetlen jó szöveget nyomnak le, hogy egyszerűen ellenállhatatlan az egész könyv! Szétröhögtem az agyam is! XD

Imádom, ajánlom, olvassátok, szeressétek! Tökéletes Off-Campus! :) ♥

Dean és az én közös életem bővebben itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás