Elle Kennedy: The Deal – Az üzlet

...és, ha már olyan régen adós vagyok az Off-Campus első két félistenével, akkor jöjjenek ők is.
Mert ugye minden elkezdődik egyszer...

Egy ígéretek sorozat első kötete a KMK gondozásában, egy igencsak figyelemreméltó borítóval és nagyon is megnyerő fülszöveggel!
Nem volt kérdés, hogy Függőtársam és én meg akarjuk-e venni a könyvet! És el is érkezett a pillanat, a könyv megjelent és a kezünkben tarthattuk ezt a - most már bizton állíthatom - műremeket.





...és élőben még szebb a borítója. imádom a mostanában divatossá vált borítófajtát, aminek bizonyos részei kiemelkednek, bizonyos részei fényes, mások matt felületet mutatnak, ezzel is kiemelve és izgalmassá téve a könyvet. És a KMK borítói mindig csodásak! Imádom őket!

Értékelésem a molyon: 

Végre egy olyan könyv, ahol nem futball meg egyéb sablonos amerikai sportok vannak jelen, valami kevésbé megszokott, mint a hoki!!! És egy egész csapat vár a folytatásra!! Tetszett, nagyon vártam, hangos volt a beharangozó, és ezért meg is volt az elvárásom….de nem csalódtam! Letehetetlen volt, izgalmas, fordulatos, szexi… :D Ide nekem a folytatást is!! ;) :D

Közös életünk egyéb pillanati itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok