Kókusztej

Sikerült beszereznem egy kis kincset!
Kisbevásárlás, bevásárlóközpont, AzértABiztonságKedvéértNézzünkSzétAzAkciósSoron, mint mindig! 😃
És mint legtöbbször, siker koronázta a kis kiruccanást.
Csigó Zita: Diéták nagykönyve – lemondások nélkül
Tele mindenmentes ötletekkel, receptekkel, okosságokkal! 1500 forintért vétek lett volna otthagyni 😉


Ma sikerült időt szakítanom rá, és kipróbáltam egy régóta vágyott otthoni kis praktikát.

Kókusztejet készítek! 😏

Rizstej recept is van a könyvben, legközelebb azt fogom kipróbálni.

A kókusztej elkészítése a leírtak szerint végtelenül egyszerű! Kókuszreszelék, víz, felforral, főz picit, kihűt, pihentet, leszűr és kész. 😅

Éppen a pihentet fázisban járok, így van pár szabad percem és leírom a tapasztalataim, és az izgatottságom, hogy végre ezt is kipróbálom! Nagyon kíváncsi leszek a végkifejletre! Úgy gondolom, hogy ha jó minőségű kókuszból... pontosabban nem rossz minőségű kókuszból szeretném elkészíteni, akkor kb olyan árban lesz, mintha Laktózmentes tehéntejet vennék. Azonban az utóbbi időben azt tapasztalom, hogy már a Laktózmentes tehéntej is kikezdi a pocakom és gondokat okoz, ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e különbség a kókusztej esetében?

Szóval, most várok, hogy szűrhessem a főzeményt 😅

Leszűrtem, hűtőben, holnap reggel a kávéval kipróbálom. 😀

...nos, kipróbáltam. Két fontos tapasztalattal lettem gazdagabb! :D

1. Érdekes ízt adott a kávénak a kókusztej, nem volt rossz, bár én inkább süteményekhez fogom használni.

2. A hűtőben kihűlt kókusztej sajnos azzal a tulajdonsággal bír, hogy a tetején kicsapódik a kókuszzsír, ami megdermed, és felolvasztás nélkül nem lehet használni a kókusztejet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás