Obsession ​– Függőség (Luxen Spin-Off)

Hát akkor kezdjük a felzárkózást a már olvasott könyveim közül természetesen az abszolút kedvencekkel!!! Elsőként jöjjön az én Hunter-em!! Uhh... na ő olyan volt, akit szintén kétszer kellett megkapnom. Egyszerűen nem volt menekvés, akartam! Ahogy befejeztük hiányérzetem támadt és nem múlt, tehettem bármit. Kellett! Mint egy falat kenyér. Örökké szerelem! Örökké kedvenc! Örökké a tiéd!💕



Értékelésem a második menet után:

Atya.
Úr. 
Isten. 
Most már teljesen biztos! Végérvényesen. A rosszfiúkat szeretem! De az olyan igazi rosszfiús rosszfiúkat. Ez a könyv valami őrületesen fergeteges volt. Hát, őszinte leszek… Hunter jött, látott és győzött! No meg fél kézzel lesöpört a pályáról mindenkit! Luxeneket, hibrideket, origineket, Deamonokat, Archerket, ….. (Mondjuk Archer azért még dobogós… :) ) Imádtam!

Kedvenc idézeteim és egyéb nyalánkságok, amikre Hunter a szájával képes...: 

"Lecsúsztattam a kezem gömbölyű csípőjére. Megragadtam, a hátára fektettem, és egy határozott mozdulattal föléje kerekedtem, mire ábrándos, barna szeme tágra nyílt. A csokoládé a földre esett."
113. oldal

"A mának kell élnem!"
379. oldal

"… ha valamit megtanultam, az az, hogy nem létezik fekete és fehér."
378. oldal

"… a túl későnél nincs ijesztőbb."
345. oldal

"– Ez igazságtalan – suttogtam. 
Az élet ritkán igazságos, cukorfalat."
301. oldal

"– Az emberek nem is annyira törékenyek, mint hiszed."
294. oldal

"Aki előttem állt, abból sütött a férfiasságon túlmutató nyers erő, és az, hogy mennyire veszélyes. Még a borzas, sűrű, sötét haja is kiszámíthatatlannak tűnt."
234. oldal

"Éppen rohadtul összebújok egy nővel!"
221. oldal

"Mi vagyunk az univerzum elcseszett jin és jangja."
163. oldal

"A fajtám hajlamos megkívánni a formás pipiket."
63. oldal

"Itt az ideje búcsút mondanod az életednek, fluoreszkáló barátom!"
59. oldal

"A luxenek pedig olyanok, mint egy mocskosul cukimuki szivárvány."
31. oldal

"…a „nem akartam” és a „muszáj” között ég és föld a különbség."
19. oldal

Vigyázat! Felnőtt tartalom! 

"… Olyan fajta sötét szexuális étvágy áradt belőle, amitől a jó kislányok rossz, nagyon rossz dolgokat művelnek. Újra és újra."
93. oldal

"– Te szoktál aludni? Csak mert még sosem láttalak pihenni- kérdeztem. 
– Igen. Az alvás a harmadik kedvenc hobbim. 
– És mi az első kettő? 
Kinyitotta az ajtót, és a válla fölött rám nézett. 
– A második kedvencem az evés, az első kedvencemet pedig szerintem magadtól is kitalálod. 
Éreztem, hogy elvörösödik az arcom. Igen, van egy erős tippem."
249. oldal

"(…) bolygótól függetlenül az összes hím seggfej."
78. oldal

Vigyázat! Felnőtt tartalom! Spoilerveszély!

"– Most megkeféllek. De durván."
270. oldal

"Olyan férfi ő, aki simán elrendezi a dolgokat akkor is, amikor azok kicsúsznak az irányítása alól, és miután mindennel végzett, addig tudna kefélni – és meg is teszi –, míg el nem veszted a józan eszed."
234. oldal

"– Úgy nézel ki, mint a testvéred. 
Hunter szemöldöke megemelkedett. 
– Azaz persze, hogy úgy, mivel ikertestvérek vagytok, de most tényleg úgy nézel ki, mint ő. – Elhallgattam. – Te Hunter vagy, ugye? 
Apró mosolyt villantott rám. 
– Tetszett, amit a fogaddal műveltél, amikor előttem térdeltél. 
– Aha, igen, te vagy az. – Rákvörös lettem, és a táskájára mutattam. – Hova megyünk?"
234. oldal

"A mellemet bámulta. 
– Tipikus férfi. 
Vállat vont. 
– Úgy véltem, szükséged lehet segítségre a fürdésnél. Én pedig rendkívül segítőkész hangulatban vagyok."
298. oldal

"– A harc és táplálkozás után a fajtám szexre vágyik. 
Nahát, ez tényleg mindent megmagyaráz. 
– És a dugástól megéhezem – tette hozzá. – Még akkor is, ha már ettem. 
Jézusom! Ez bonyolítja… a szexet. 
– Ez mindig így van? 
– Nem."
190. oldal

"– Táplálkozni akartam belőled. Táplálkozni akartam belőled kefélés közben. Teljesen kiszívhattam volna az életerődet. 
Borzongás futott végig a gerincemen. Halkan kifújtam a levegőt. Erre most mit kéne mondanom? A kefélés oké, de kérlek, ne ölj meg közben?
187. oldal

"– Nagyon kanos vagy. 
– Ne használj ilyen szavakat! 
– Mi az? – kuncogott. – Csak nem felébresztettem az alvó oroszlánt? 
Az oroszlán sosem alszik a közeledben."
306. oldal

"– Tökéletes vagy – mormogta Hunter egy erőteljes lökésnél, amit elfojtott nyögéssel nyugtàztam. – Téged nekem szántak. Csakis nekem."
303. oldal

"Biztos voltam benne, hogy ez a mély hangú, érdekes szemű pasi szexferomonokat bocsát ki,mert hirtelen láttam magunkat az ágyban (..)"
48. oldal

Hunter és én... a múltunk sötét, a jelen nem létezik, a jövő bizonytalan... de örökké az enyém vagy... viszonyunk további nyilvános részletei itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás