Gyönyörű rohadék

Régóta várt sorozat... jó ideje ott pihen és várakozik a polcomon. Ajánlották többen is, ígeretesnek hangzott, vártam nagyon, hogy mikor jön el az ő pillanata. Hát megérkezett. Talán kicsit nagy elvárással kezdtem neki, és meg kell mondjam sokáig nem is gondolkoztam azon, hogy teljesíti-e azokat az elvárásokat... ugyanis egészen máson járt az agyam... nagyon máson! Mr Ryan nem sok időt és lehetőséget  hagyott gondolkoznom. Letepert, megperzselt, elégetett... izzott minden, a levegő, a lapok, a testem, a lelkem, Mr. Ryan, Ms Mills...
Ó, igen. Pont ezért szeretem ezeket a rohadékokat... 



Értékelésem a molyról:

Vigyázat, felnőtt tartalom! 
Nagyon felnőtt tartalom… ^.^

Uhh…
Hát lehet erre kevesebbet adni öt pontnál?
Jesszusom, hát a könyv címe tökéletesen tükrözi a tartalmát!

Mr Ryan egy Gyönyörű Rohadék

Ahogy Ms Mills mondta, egy igazi faszfej.
Ebben a könyvben minden mocskos volt; Mr Ryan szája, Ms Mills gondolatai, a szöveg, a szex, a szex, Mr Ryan szája… Basszus teljesen kész vagyok! Imádtam! Úgy jártam, mint ők, ha túl közel kerülnek egymáshoz… Kiürült az agyam!
B@ssza meg, ez kurv@ jó volt!!! XDD

A Mr Ryannel közös viszonyunk teljes története itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül