Aleksandr Voinov: Dark Soul – Sötét lélek

Aleksandr Voinov: Dark Soul – Sötét lélek
könyvborító


Első körben egy jó tanácsot tolmácsolnék azoknak, akik nem szívlelik az LMBT irányultságú történeteket, vagy a meglehetősen sok erotikával bíró LMBT tartalmú könyveket: eszetekbe se jusson elolvasni!

Most, hogy ezt tisztáztuk, jöhet a lényeg. XD

Kezdem úgy érezni, visszatért az elveszettnek hitt olvasásmániás énem. Egy héten belül ez a második történet, amit néhány perc híján két nap alatt kivégeztem. 

A történet meglehetősen egyedi, mondhatnám kreatív és polgárpukkasztó. Igazából kicsit más volt, mint amit vártam, bár ez köszönhető annak is, hogy a molyon lévő "fülszöveg" alapján ítéltem meg elsőre a könyvet, ami mint kiderült ma délután, nem egészen egyezik a kiadói változattal (remélhetőleg javításra kerül). Ha utóbbit olvasom el, mielőtt belekezdek a történetbe, akkor egészen más elvárásaim lettek volna. De ezen már nem tudok és nem is akarok változtatni. A könyv így is elérte a kellő hatást, ha mondhatom így. ;P

Stefano, Silvio és még Donata is elnyerte végül a szívemet. 

Sokáig küszködtem azzal az érzéssel, hogy sem Stefano, sem pedig Silvio nem volt számomra eléggé férfias. Hogy is magyarázzam ezt el? Nem voltak eléggé erőteljesek, vagy inkább túlságosan sok volt bennük a másik oldal. Az, amelyik gyengéd, kedves és nem dominánsan férfias. Ez eleinte kicsit zavart, de szerencsére nem tudta kedvemet szegni, hisz amint azt említettem, rekord sebességgel jutottam el a könyv végére. 

A történet maga nagyon tetszett. Jó sok mindenki belekeveredett a buliba. XD Volt is olyan pillanat, amikor tartottam attól, hogy túl sokan kerülnek túl közel a tűzhöz. Féltem, hogy kisiklik és egy közönséges tömegjelenet lesz csupán a jutalmam, de szerencsére nem így lett. Végig sikerült a megfelelő mederben tartani a sztorit. A történet is úgy alakult, ami boldoggá tett és örülök, hogy annak ellenére, hogy valóban nem szenvedett hiányt erotikus tartalmakban, mégis valahogy megmaradt azon a szinten, ami élvezhető volt, izgalmas és... fura, de az a szó jutott eszembe, hogy elegáns. Talán pont azért, ami az elején zavart, hogy a pasijaink feminim oldala volt kissé erősebb, mint szerettem volna. 

Végeredményben ez az egyetlen olyan dolog, ami a "nem tetszett" oldalra került. 

Szerettem a történetet. Bár felkészültebb lettem volna, ha előre tudom, ez bizony kőkeményen 18+ -os, de nem bánom, hogy nem így volt. Pontosan azért nem szeretek még fülszöveget sem elolvasni az esetek többségében (most persze pont sikerült egy nem megfelelőt XD), mert azt szeretem, ha ami csak lehetséges, meglepetésként ér olvasás közben. 

Örülök, hogy részese lehettem ennek a történetnek. :)

Mindenkinek ajánlom, aki szereti az ilyen jellegű könyveket, de adnék egy jó tanácsot, idézve a "rendes" fülszövegből: 

Csak az jöjjön, aki bírja...


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül