Karen Hawkins: Viharos szerelem

könyvborító

A Moly minden könyvhöz kiszámolja statisztikailag mennyire tetszene neked.
Fel nem foghatom azt a 69%-ot, ami nekem erre a könyvre kijött.... Bár, ha engem nézünk, akkor kísértetiesen üldöz ez a bűvös szám, így ez sem lehet véletlen! XD

Annak ellenére, hogy az olvasás kezdése és befejezése között eltelt egy hét, mégis azt kell  mondjam, hogy túl gyorsan elolvastam. Amikor kezembe vettem, egy huzamra elolvastam a történet közel felét. Aztán jött egy nagyon hosszú szünet. Valamiért nem volt időm és lehetőségem olvasni. Mostanáig azt sem vettem észre, hogy eltelt volna egy egész hét. Aztán ma ismét le tudtam ülni a könyvvel a kezemben és le sem tettem, amíg a végére nem értem. Nagyon szórakoztató volt! Imádtam őket és bár nem ez volt a legjobb rész, mégis a szívembe zártam Gregort és Venetiát. De végülis egy MacLean-nek meglehetősen nehéz ellenállni! :p
Gregor pedig.... Mmm...

A történet itt - ott hullámzó volt ugyan, de mindezt feledtette a főszereplők civakodása és a történet sokszínűsége.

Nekem nagyon tetszett, és bár nem vagyunk egyformák, mégis méltatlanul kevésnek érzem a könyv százalékát, ami jelenleg 75%.
De nincs mit tenni, így legalább nem kell rajta osztoznom! ;p

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül