Leda D'Rasi: Végzet


Nos, először is, ez a borító rohadt jól sikerült! Imádom! Első látásra szerelem... ^^
Másodszor, a moly szerint (amit sose szoktam nézni, de most megláttam): "Ennyire tetszene neked: 100%"
Nos, nem áll messze a valóságtól! XD

Fura érzésekkel vágtam bele a történetbe, mert fingom nem volt, mégis mit várhatok tőle.
Most vesztettem el a Leda D'Rasi szüzességemet...
Olvastam már tőle blogbejegyzést, értékelést, de könyvet most először. Előbbiekben nagyon szerettem, ahogy elmondja a gondolatait, a szókincsét, a mondatszerkezeteit, az egyediségét. De, hogy ezt egy regényben hogyan adja majd nekem vissza...
Egyszerre vártam türelmetlenül és féltem kicsit, hogy túl sokat várok... A saját csapdámba estem! XD

Hát... Asszem a molynak most igaza lett! :D

A történet nem csak egyedi volt és érdekes, de izgalmas, tanulságos és szórakoztató (igen, tényleg az). Igazából tök más volt, mint amire számítottam, de kit érdekel!? Élveztem! Furán megbabonázott, egyszerűen nem tudtam letenni! Nem is tudom, mit gondoltam, mire számítottam... még csak nem is a nagyvárost képzeltem magam elé, amikor a fülszöveget olvastam. Nem nagyon szoktam hosszasan  gondolkozni, mi lesz egy történetben, elvégre az majd úgyis kiderül.

Különleges volt. Olyan saját kis világot álmodott meg, ami akár még igaz is lehetne, mégis biztos vagyok benne, hogy totál hülyének nézne bárki, ha ezt teljes meggyőződéssel kezdeném hangoztatni. XD ...pedig...

Csípem Végzetet. :) Tök jó fej. Sors is. Kíváncsi volnék a többiekre is... de tényleg! Bár érezhető (legalábbis nekem most), hogy ebben a történetben most ennyi van, lévén a tanulságot leszűrhettük, de azért biztosan történik még pár érdekes dolog Végzettel, Sorssal, Nina-val, Warrick-kal, Ricky-vel és a többiekkel... mert mindig történik valami... és senki nem menekülhet sem végzete, sem sorsa elől! ;)

"- Lássuk, te mi leszel? Ostoba vagy gondolkodó? - fordult Végzet most Warrick felé. - Magadtól hajolsz, vagy kivárod, amíg végzeted tör ketté?"

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül