J. R. Ward: Végre szeretők



Jaj, fiúk! ^^
Szívem, lelkem megolvasztottátok...

Lehet azt mondani, hogy már könyvek óta várok rátok??? Számtalanszor éreztem, hogy legszívesebben bezárnálak titeket egy szobába és eldobnám a kulcsot. És hát, most már azt is tudom, mi történik, ha ti ketten egyedül maradtok egy szobában.... Éreztem én, hogy ez lehet a megoldás kulcsa... XD

Áhh, imádlak titeket és úgy örülök, hogy végre minden úgy van, ahogy lennie kell... Hhhhh.... Boldogság! ^^

Én most nem is tudok igazán mit mondani. Őrültek vagytok, imádniválóak vagytok, erősek vagytok, harcosok vagytok. Barátok, társak, szeretők. Mert az a "-mes" ott volt, ahol lennie kellett. ;)

Nem tudom, hogyan mondjam el. Beírok egy sort aztán kitörlöm. Aztán megint beírom, és megint kitörlöm. Aztán megint. És megint. Annyi érzést keltettetek fel bennem, hogy most teljes káosz van bennem. Zsizsegek, mint egy kamasz az első randi előtt...
Egyszerűen annyira jól meg van írva, az ahogy ti vagytok. Egymással, egymásért, egymás mellett. Minden sort imádtam. Izzottatok. Akár harcolni kellett, akár szeretni, vagy nem szeretni.

"Több voltál... mint amit valaha is remélem."

Nem tudom ezt tovább fokozni. Nem is akarom.

...és nem tudtam őket elengedni. Képtelenség volt... ^^
Újrakezdtük...

Újraolvasás 
Breaking news…

Lehet valakibe kétszer beleszeretni???
Hülye kérdés.
Egyértelmű válasz…
IGEN ^^♥

Minden, ami mi vagyunk itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül