J. R. Ward: Éjsötét szerető



Hol is kezdjem…?

Drága Függőtársam hívta fel a figyelmemet a sorozatra. Nem most, már valamikor régebben. Feltétel nélkül bízom benne, ezért el is tökéltem, hogy elolvasom, amint lehetőségem lesz rá.

El is kezdtem beszerezni, de ugye egy idő után nehézségekbe ütköztem, és megakadtam. Ezért nem is olvastam el az első könyvet sem. Aztán jöttek az ígérgetések, aztán a csend.

Aztán egyszer csak pár nap alatt megszületett a csoda, és a kiadó nyomdába küldte az összes eddig megjelent kötetet.

És tudtam, elérkezett az idő.
És bár szerettem volna megvárni mindegyik részt a kezdéssel, a hosszú idő alatt felhalmozódott izgalom már nem bírta tovább a bőröm alatt.

…és elkezdtem.
Rájöttem, hogy semmit nem tudok a történetről. Pusztán annyit, hogy egy különleges vámpír világ, amit nagyon valószínű, hogy imádni fogok. És rájöttem, hogy a várakozás ideje alatt már el is kezdtem imádni. Várni, vágyakozni, akarni.

Feltétel nélkül hittem benne. Ha Függőtársam szerint szeretni, mi több imádni fogom, akkor ki vagyok én, hogy ezt megkérdőjelezzem?

Persze a realitások talaján maradva már amennyire lehetett XD tudtam, hogy egy sorozat indító könyvről van szó, és be is váltotta a hozzá fűzött elvárást.
A történet első része sok sok oldalon át inkább a világot mutatta meg, a kifejezéseket, a szereplőket. Aztán kibontakozott szépen csendben az induló történet és én szépen csendben elvesztem a sorok között és arra eszméltem, hogy hajnali fél kettő és aludnom kellene… miután beindult a történet, és egyre több volt az izgalom és az esemény, egyre inkább vágytam még többre.
Beleszerettem a világukba, a szereplőkbe, a viszonyaikba, a kapcsolataikba, a szerelmükbe, a törvényeikbe, a kifejezéseikbe, még a küzdelmeikbe is.

Tetszik!
Mosolyogva zártam be a könyvet. És mint tudjuk nekem mindennél fontosabb, hogy hogyan zárok be egy könyvet. A könyv eleje néha picit döcögős volt, de ez szükséges ahhoz, hogy utána élvezhető és érthető legyen minden apró kis történet. Alig várom, hogy megismerjem mindenkiét, és alig várom, hogy megtudjam, milyen bonyodalmakkal kell még szembenézni a jövőben!
Azt hiszem, Függőtársamnak megint igaza volt. De mit is beszélek… mindig igaza van!!

Vakon kiadtam 14 könyvért kb negyvenezer forintot. Vállaltam a hónapokig tartó könyvstopot. És tudom, hogy megérte… XD

Őrült vagyok! De boldog! ♡♡
Köszönöm barátnőm!! *-*

Wrath, Beth és én bővebben itt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás