L. J. Wesley: Hetedhét Birodalom


Olyan szerencse ért a minap, hogy előolvasásra kért fel L. J. Wesley. Ezúton is köszönöm a bizalmadat és a lehetőséget! Örömmel mondtam igent a kérésre, hisz olvastam már tőle előtte. A stílusa és a történetei minden alkalommal végtelenül szórakoztatóak és izgalmasak voltak. Tudtam azonban, hogy ezúttal a megszokottnál kicsit nagyobb fába vágta a fejszéjét. Kíváncsivá tett! :) 

Nagyon vártam ezt a könyvet, borzasztóan érdekelt, vajon mit tud kihozni belőle. Éppen ezért sikerült olyan elvárásokat emelnem, amik miatt bizony picit félve kezdtem bele a kalandba. 

Nos, részemről baromira örülök, amikor a saját elvárásaim és a kapott élmény ilyen szimbiózisban élnek egymás mellett. XD

Ez a sztori úgy kellett nekem, mint a fáradt és kifacsart katonának a pohár víz vagy a falat kenyér. 

Az a hangulat, amibe már az első pillanatban belecsöppentem, utánozhatatlan. Sokféle vidám és szórakoztató történet létezik, de mégis van valami egyedi és különleges L. J. írásaiban, amitől az csak az övé lesz. Olyan stílusban tudja előadni a szereplői életét és gondolatait, hogy szerintem a szórakoztató szó mellett, ott kell, legyen a neve a szótárban. De most komolyan! ;P

Mondanám, hogy végigkacagtam az egészet, de sajnos volt olyan pillanat, amikor legszívesebben átnyúltam volna a könyvön és magam fojtottam volna meg, mert csinált olyat…, hogy a fene enné meg!! De most mondd meg nekem! Miééért?!?! Könnyfakasztó jelenet egy humoros sztoriban? Kell, hogy legyen erre valami szabály. Tuti, hogy van! Pff… Néha nem tudom eldönteni, hogy zseni vagy, vagy őrült. Talán mindkettő! XD 

„Kezdem azt hinni, hogy egy tökéletes tejszínhabos cukormázba bújtatott kegyetlen őrült vagy!”(idézve tőlem XD)

Mindenesetre, ha Florian nem… ööö… szóval, hogy ne legyek spoileres…? (Itt most összeszűkült szemekkel és baromi csúnyán nézek. Csak, hogy tudd, kedves L. J.) Összetörted a szívem… no, de erről most nem beszélhetek. Ugyebár. Még szerencse, hogy kárpótoltál! XD

Jaj, istenem! Annyira szeretnék mesélni, mindenféle titkot megosztani veletek, mert annyi kaland és huncutság van ebben a könyvben, de nem lehet! Hát nem mondhatok el mindent! Hú, pedig annyi mondanivalóm van. Francba! Hát ilyen egy jó sztori. Napokig tudod kibeszélni a barátnőddel, mert mindig eszedbe jut valami apró részlet, amin nevettél, sírtál, izgultál, meglepődtél, vagy csak őrülten beleszerettél. Ilyen könyv volt a Hetedhét Birodalom

Egy tök jól összerakott és felépített sztori. Izgalmas és kalandos. Egy igazi felnőtt mese, amit imádtam! Valóban nem szende kislányoknak való. 

Tiszta szívvel ajánlom ezt a történetet mindenkinek. Vegyétek! Vigyétek! Olvassátok!
HangosanKacagós, ŐszinténSzókimondós és MesésenKalandos. :)

"– Tükröm-tükröm, mondd meg nékem..."

A felhasznált képeket az író bocsátotta rendelkezésemre.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül