J. R. Ward A ​tolvaj

könyvborító

Nagyon jó volt megint köztetek lenni, fiúk!
Most már tényleg nagyon sokan vagytok. XD
Annak ellenére, hogy jó páran így sem kerültetek most elő, mégis szép számmal jelentetek meg egy-egy pillanatra. Imádtam mindenkit! ❤️

Ahhoz képest, hogy ez a történet Assail és Sola egymásra találásáról szólt, azt kell mondjam, Vishous és Jane bizony majdnem elvitte a showt.
Mondhatni négyükről szólt az egész. Egyet sajnálok nagyon: Assail karakteres, férfias, határozott és kemény karaktere egyszerűen eltűnt. Az írónő lenullázta a kedvenc drogkereskedőm. Tulajdonképpen azt követhettem végig, ahogy felépül a saját, drogok által tönkretett, beteg világából. Na meg persze a reménytelen, majd mégis beteljesült szerelmét. De hiányzott az az erős személyisége, amit megszoktam az előző könyvekből. Nagyon hiányzott. Pont azt nem kaptam meg igazán, ami miatt beleszerettem korábban. Remélem, hogy a következőkben visszatér hozzánk az az Assail, akit mind megismertünk, amikor betoppant az életünkbe. Az biztos, hogy szerepe még lesz, hisz számtalan kérdőjel maradt a levegőben. Spoiler nélkül ennyit mondhatok, de az tuti, hogy vannak még megoldásra váró problémák. Az ő történetük egy kicsit lassabb és rózsaszínebb volt, de a hullámzásnak az a lényege, hogy időnként erősebben, néha pedig lassabban haladunk. Hol fent, hol lent, ugyebár. ;) ...és - mint mondtam - a történetnek folytatódnia kell.
Annak viszont őszintén örülök, hogy V és Jane végre egyenesbe jöttek! ❤️ Az előző könyvekben már igencsak zavart, hogy kisiklani látszott az életük és örülök, hogy ennek most vége. :)

A sztori ismét nagyon izgalmas lett. Épül az új gonosz, az új ellenség is és rengeteg lehetőség nyílt meg előttünk. 
Lassiterből most is el bírtam volna viselni többet! XD
Így, hogy ő is fontos, mi több az egyik legfontosabb szerepet kapta meg, talán a jelenléte is sűrűsödni fog. Az szuper lenne!
Köszönöm! Jöhet a következő. ^^ ❤️ 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül