Helena Hunting: Piszkosul akarlak

könyvborító


Attól tartok, sok mindent nem fogok tudni mondani a történetről. Alapjában véve egy kedves és izgalmas vasárnap délutáni csemege volt. 

Szórakoztató, eseménydús, néha nevettem, néha picit aggódtam, de szerettem őket. 

Itt is a szex volt a gyenge láncszem, azt kell mondanom. Nekem - főleg a könyv első felében - picit mű volt. Nem igazán élveztem. Hiányzott a varázs. Nem tudom megmondani, pontosan mi nem volt meg, de ez most kevésnek bizonyult. Talán csak nem jól volt tálalva, vagy nem az én ízlésemnek lett írva. Mindenesetre nem voltam oda tőle.

A történet viszont szerethető volt. Túlzó drámától mentes, amiért hálás vagyok. Jó ötlet volt, hogy a két főhős pont ellentétes életet élt meg, mielőtt egymásra találtak. Összességében jókat kacagtam közben, izgultam értük és szeretem őket. Mindenkit. Az ősök kivételével persze.
Köszönöm az élményt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül